Изменить размер шрифта
Автор
Sollberg
Gefreiter
Gefreiter
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Пн окт 27, 2008 10:51 pm
Сообщения: 2342
Откуда: понаехал в Киев
Клуб в котором состоите: 172-й пехотный полк
Skype: true_atrus
e-mail: corpse@i.ua
Блог: Читать (10)

Календарь
+ Июнь 2013
+ Ноябрь 2012
+ Сентябрь 2012
+ Август 2012

Поиск в блогах



 [ 1 комментарий ] 

 Заголовок сообщения: Налог на продажу валюты
Постоянная ссылкаДобавлено: Пн ноя 19, 2012 2:53 pm 
Главная страшилка прошлой недели. "Источники в правительственных кругах" вбросили в информполе мутную идею о "ведении 15-процентного налога на доходы граждан и 1-процентного сбора в Пенсионный фонд от продажи наличной валюты". Причем здесь доходы граждан, будут брать налог с продажи или с покупки наличной валюты, 15 или все-таки 16% - все это ни источники, ни медиа, на них сославшиеся, пояснить не потрудились. Таинственный законопроект сейчас якобы дорабатывается и может вступить в силу еще до конца света, который намечен на 21 декабря. Очевидно, свежая порция валютных слухов должна помочь гражданам правильно ответить на извечный вопрос: сдавать или не сдавать? Новые налоги должны стабилизировать гривню, усилить борьбу с валютными спекулянтами и обеспечить дополнительные поступления в бюджет (до 50 млрд.грн. в год). Эта мера позволит не только сбыться мечтам премьер-министра Николая Азарова о том, что курс доллара после выборов не вырастет, но и существенно понизит его - население, если поверит слухам, сможет продавать валюту банкам на 16% дешевле уже сейчас. Злопыхатели, впрочем, утверждают, что валютный налог лоббируют менялы, оставшиеся не у дел в конце девяностых.

Источник: http://liga.net

_________________
Изображение


 Профиль  
 


Комментарии
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Sollberg
 Заголовок сообщения: Re: Налог на продажу валюты
Постоянная ссылкаДобавлено: Вт ноя 20, 2012 10:34 am 
Gefreiter
Gefreiter
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Пн окт 27, 2008 10:51 pm
Сообщения: 2342
Откуда: понаехал в Киев
Клуб в котором состоите: 172-й пехотный полк
Skype: true_atrus
e-mail: corpse@i.ua
Блог: Читать (10)
Вот такие "Высновки" прикрепленны к этому законопроекту:

До № 11433 від 16.11.2012
Народний депутат України
В.Ю.Хомутиннік








ВИСНОВОК

на проект закону України «Про внесення змін до деяких
законів України щодо операцій з іноземною валютою»


У законопроекті пропонується встановити, що фізичні особи при здійсненні операцій з продажу іноземної валюти за готівкову гривню мають сплачувати збір до Пенсійного фонду України у розмірі 15 відсотків від суми операції.
У Пояснювальній записці до законопроекту зазначається, що його прийняття сприятиме покращенню фінансового стану Пенсійного фонду України, зменшенню готівкового обігу іноземної валюти, збільшенню обсягів безготівкових розрахунків та стабільності національної валюти України.
Головне управління. погоджуючись з необхідністю покращення фінансового стану Пенсійного фонду України, у той же час вважає, що законодавчі пропозиції щодо вирішення цієї проблеми викликають наступні застереження.
1. У супровідних до проекту документах немає жодних розрахунків та обґрунтувань щодо доцільності при здійсненні фізичними особами операцій з продажу іноземної валюти справляння збору до Пенсійного фонду України саме у розмірі 15 відсотків від суми операції, який, на думку Управління, виглядає надмірним. Звертаємо увагу на те, що відповідно до вимог ч. 3 ст. 91 Регламенту Верховної Ради України та ч. 1 ст. 27 Бюджетного кодексу України до проекту слід надати належне фінансово-економічне обґрунтування (включаючи відповідні розрахунки).
Нагадаємо, що практика справляння збору до Пенсійного фонду України з операцій купівлі-продажу валюти вже мала місце у законодавстві України. Зокрема, згідно із Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» № 208-XIV від 22 жовтня 1998 року збір справлявся у розмірі 5 відсотків від суми операції купівлі-продажу валюти, причому в наступні роки ця ставка була зменшена до 1 відсотка і збір сплачувався до Пенсійного фонду України тільки при здійсненні юридичними та фізичними особами операцій з купівлі - продажу безготівкової іноземної валюти за гривню.
2. Слід також зауважити, що населенню України притаманне накопичення заощаджень в іноземній валюті для вирішення своїх певних побутових проблем, придбання житла, плати за навчання дітей, відпочинок тощо, оскільки банківська система країни ще не має повної довіри та й нестабільність вітчизняної економіки не сприяє підвищенню такої довіри. У той же час, при здійсненні відповідних платежів на території України громадяни зобов’язані обмінювати іноземну валюту на гривню і у разі запровадження пропозицій проекту повинні будуть сплачувати до Пенсійного фонду України 15 відсотків збору від суми операції. На думку Головного управління, справляння такої високої ставки збору із зазначених операцій викличе певне соціальне невдоволення громадян України, збільшить інфляцію.
Крім того, слід вказати й на те, що прийняття цього рішення призведе до появи «тіньового» обміну валюти поза межами банківської системи, проти чого довгий час йшла тривала боротьба.
3. Пропозиції законопроекту щодо набрання ним чинності через 60 днів з дня його опублікування не повною мірою узгоджуються з вимогами підпункту 4.1.9 пункту 4.1. статті 4 Податкового кодексу України, яким визначено принцип стабільності податкового законодавства України. За його змістом зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року.
Оскільки згідно з пунктом 3 статті 116 Конституції України Кабінет Міністрів України забезпечує проведення фінансової, цінової політики, інвестиційної та податкової політики, то для прийняття виваженого рішення щодо внесеного законопроекту слід отримати відповідний експертний висновок Уряду.
Враховуючи те, що відповідно до статті 55 Закону України «Про Національний банк України» головною метою банківського регулювання і нагляду з боку Національного банку України є безпека та фінансова стабільність банківської системи, то для прийняття виваженого рішення щодо внесеного законопроекту було б логічним також отримати відповідний експертний висновок Національного банку України.

Узагальнюючий висновок: законопроект потребує доопрацювання.


Керівник Головного управління В.І. Борденюк




Вик. Н.Чечетова,
Н. Пархоменко


Источник: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=44834

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 

 [ 1 комментарий ] 



Кто сейчас на конференции

Зарегистрированные пользователи: нет зарегистрированных пользователей

cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
and Sollberg

HyperHost™ - виртуальный хостинг от профессионалов!
Русская поддержка phpBB